MijnZorg
MijnZorg is een website voor inwoners van de gemeente ’s-Hertogenbosch die zorg aanvragen of krijgen vanuit de Jeugdwet of de Wet maatschappelijke ondersteuning (Wmo). Hier vindt u alle belangrijke informatie over uw zorg op één plek.
Hoe log ik in op MijnZorg?
- Ga naar de website van MijnZorg.
- Klik op ‘Inloggen met DigiD’.
- Log in met uw DigiD. Daarna hebt u toegang tot MijnZorg.
MijnZorg werkt op uw telefoon, tablet, laptop en computer.
Hebt u nog geen DigiD? Vraag deze dan simpel aan via de website van DigiD.
Wat kan ik met MijnZorg?
In MijnZorg kunt u:
- uw onderzoeksplannen digitaal bekijken en ondertekenen;
- het plan voor een persoonsgebonden budget (pgb) invullen;
- toestemmingsformulieren voor het uitwisselen van uw gegevens ondertekenen;
- beschikkingen en andere documenten bekijken;
- zien welke zorg u nu krijgt.
Kan ik iemand anders toegang geven tot MijnZorg?
Soms is het fijn als iemand anders met u meekijkt. Bijvoorbeeld een ouder, partner, mentor of curator. U kunt die persoon toegang geven tot MijnZorg. Dit heet een machtiging. Ouders met gezag over een kind jonger dan 16 jaar krijgen automatisch toegang.
Wilt u iemand machtigen? Dat kan op twee manieren:
- Ga naar de website van MijnZorg en vul het machtigingsformulier in.
- Stuur een bericht via het digitaal contactformulier. Zet in het bericht:
- uw naam;
- de naam en het BSN van de persoon die u wilt machtigen (het BSN is nodig omdat de gemachtigde inlogt met DigiD);
- het e-mailadres van de gemachtigde (voor e-mailnotificaties).
Hulp nodig met MijnZorg?
Hebt u moeite met inloggen of gebruiken van MijnZorg? U kunt gratis hulp krijgen bij het Informatiepunt Digitale Overheid. U hoeft hiervoor geen afspraak te maken. Hieronder staan de adresgegevens en openingstijden van het Informatiepunt Digitale Overheid:
- Bibliotheek Den Bosch
Adres: Hekellaan 2, 5211 LX ’s-Hertogenbosch
Openingstijden: maandag t/m vrijdag: 9.00 – 18.00 uur en zaterdag en zondag: 10.00 – 17.00 uur - Bibliotheek Rosmalen
Adres: Hoff van Hollantlaan 1, 5243 SR Rosmalen
Openingstijden: maandag t/m vrijdag: 10.00 – 18.00 uur en zaterdag: 10.00 – 17.00 uur
Veelgestelde vragen
Hieronder vindt u een aantal veelgestelde vragen en antwoorden over MijnZorg. Hebt u na het lezen hiervan nog andere vragen? Neem dan contact met ons op via het digitaal contactformulier of bel naar (073) 615 51 55. Wij helpen u graag.
Kan ik post ook op papier krijgen?
Wij sturen post via MijnZorg. Wilt u liever post op papier? Geef dit dan aan via het formulier dat u krijgt bij uw eerste melding. U kunt het formulier via de post of e-mail terugsturen.
Krijg ik een melding als er iets nieuws klaarstaat in MijnZorg?
Ja. U krijgt een e-mail van noreply@s-hertogenbosch.zorgned.nl als:
- er een nieuw document klaarstaat;
- u een formulier moet invullen of ondertekenen;
- iemand namens u toegang krijgt.
Kan ik MijnZorg ook gebruiken als ik geen computer heb?
MijnZorg werkt ook op uw telefoon en tablet. Hebt u die niet? Dan kunt u kiezen voor papieren post.
Wie kan ik bellen als ik hulp nodig heb met MijnZorg?
Hulp bij DigiD of MijnZorg kunt u krijgen bij het Informatiepunt Digitale Overheid. U kunt ook contact opnemen met de gemeente via het digitaal contactformulier.
Niet gevonden wat je zocht?
Je kunt op verschillende manieren in contact komen met de gemeente ’s-Hertogenbosch.