Ga naar de inhoud
Logo van Gemeente 's-Hertogenbosch

Verhaal van ‘s-Hertogenbosch

30 januari 2018

Verhalen van vroeger, maar ook het beeld van de toekomst. Wij willen het verhaal van ’s-Hertogenbosch compleet maken. Het zegt ons meer over het DNA van ’s-Hertogenbosch, de dromen en ambities voor de toekomst. En dat is voor ons de basis voor de marketing van ’s-Hertogenbosch. 

De komende periode gaan we in gesprek met verschillende groepen zoals creatieve bedrijven, bewoners, bloggers, makelaars, bestuurders van sportverenigingen, horecaondernemers, culturele ondernemers, jonge ondernemers, het onderwijs, studenten en bedrijven. Wij vragen hen om hun verhalen over ’s-Hertogenbosch met ons te delen.

Kleine Winst

In totaal gaat het om 15 groepen van ongeveer 5-8 personen. De bijeenkomsten vinden plaats op de begane grond van De Kleine Winst aan de Markt. Die hebben we daarvoor tijdelijk ingericht.

Ook gaan we de straat op om de meningen te polsen. En we nemen ook in enkele andere steden de proef op de som. En we organiseren op enkele momenten een open inloop voor geïnteresseerden. Half maart zijn we klaar met de bijeenkomsten. Bedoeling is dat we in april het Verhaal van ’s-Hertogenbosch presenteren.

Delen via e-mail

https://www.s-hertogenbosch.nl/actueel/nieuws/nieuwsbericht/archive/2018/01/article/verhaal-van-s-hertogenbosch-659.html