Mijn Geldzaken

Mijn Geldzaken is een online omgeving voor inwoners van de gemeente ’s-Hertogenbosch die worden geholpen door onze afdeling schulddienstverlening. U kunt hier naartoe voor informatie over uw:

  • budgetbeheer;
  • beschermingsbewind;
  • schuldhulpverleningstraject;
  • schuldregeling;
  • lening bij de gemeente ’s-Hertogenbosch.

Wat kan ik met Mijn Geldzaken?

Op Mijn Geldzaken kunt u 24 uur per dag online gegevens over uw budgetbeheer, schuldregeling, beschermingsbewind en/of lening bekijken. Ook kunt u er zelf geld opnemen en betalingen regelen. En u kunt er berichten en stukken sturen naar uw contactpersoon.

Hoe log ik in op Mijn Geldzaken?

Ga naar de inlogpagina van Mijn Geldzaken en klik op ‘Inloggen bij DigiD’. Log in met uw DigiD. Daarna hebt u toegang tot Mijn Geldzaken. Hebt u nog geen DigiD? Vraag deze dan simpel aan via de website van DigiD. Wilt u meer informatie over hoe DigiD werkt? Kijk dan naar de uitleg op de website van DigiD.

Inloggen Mijn Geldzaken

Veelgestelde vragen en antwoorden

Hieronder vindt u een aantal veelgestelde vragen en antwoorden over Mijn Geldzaken. Hebt u na het lezen hiervan nog andere vragen? Neem dan contact met ons op via het digitaal contactformulier of bel naar (073) 615 51 55. Wij helpen u graag.

Niet gevonden wat je zocht?

Je kunt op verschillende manieren in contact komen met de gemeente ’s-Hertogenbosch.