Briefadres
Er zijn uiteenlopende redenen voor het aanvragen van een briefadres. Bijvoorbeeld vanwege tijdelijk verblijf in het buitenland, het verblijf in een verzorgingshuis of vanwege dak- of thuisloosheid. Als briefadres kiest u het adres van familie of vrienden. Krijgt u geen toestemming van familie of vrienden? Dan kiest u als briefadres het adres van de gemeente: Wolvenhoek 1.
Aanvragen briefadres
U kunt het briefadres schriftelijk of persoonlijk aanvragen.
- Via de e-mail: Vul het aanvraagformulier (pdf) in en verstuur het via verhuizing@s-hertogenbosch.nl.
- Schriftelijk: Vul het aanvraagformulier (pdf) in en stuur het op naar de gemeente, ter attentie van de afdeling Publieke Dienstverlening, postbus 12345, 5200 GZ ’s-Hertogenbosch.
- Persoonlijk: Maak een afspraak om langs te komen. Dit kan via (073) 615 5155.
Adres van de gemeente als briefadres?
Krijgt u geen toestemming van familie of vrienden voor een briefadres? Kies dan het adres van de gemeente als briefadres. De volgende regels gelden:
Ophalen post
Haal minstens één keer per twee weken uw post op. Doet u dit niet? Dan sluiten wij uw briefadres af.
Openingstijden post afhalen
U kunt uw post afhalen op het adres Wolvenhoek 1, 5211 HH in 's-Hertogenbosch. U kunt hiervoor van maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 16.30 uur terecht. Neem bij het ophalen van de post een geldig identiteitsbewijs mee. Anders krijgt u de post niet mee.
Welke post neemt de gemeente niet voor u aan?
• Pakketten
• Niet-overheidspost
• Medicijnen en/of medische hulpmiddelen
• Aangetekende post
Voorwaarden
Het gebruik van het briefadres van de gemeente is voorbehouden aan inwoners die aan ’s-Hertogenbosch verbonden zijn. Het is aan de gemeente om dit te beoordelen.