Mijn Geldzaken
Mijn Geldzaken is een online omgeving voor inwoners van de gemeente ’s-Hertogenbosch die worden geholpen door onze afdeling schulddienstverlening. U kunt hier naartoe voor informatie over uw:
- budgetbeheer;
- beschermingsbewind;
- schuldhulpverleningstraject;
- schuldregeling;
- lening bij de gemeente ’s-Hertogenbosch.
Wat kan ik met Mijn Geldzaken?
Op Mijn Geldzaken kunt u 24 uur per dag online gegevens over uw budgetbeheer, schuldregeling, beschermingsbewind en/of lening bekijken. Ook kunt u er zelf geld opnemen en betalingen regelen. En u kunt er berichten en stukken sturen naar uw contactpersoon.
Hoe log ik in op Mijn Geldzaken?
Ga naar de inlogpagina van Mijn Geldzaken en klik op ‘Inloggen bij DigiD’. Log in met uw DigiD. Daarna hebt u toegang tot Mijn Geldzaken. Hebt u nog geen DigiD? Vraag deze dan simpel aan via de website van DigiD. Wilt u meer informatie over hoe DigiD werkt? Kijk dan naar de uitleg op de website van DigiD.
Veelgestelde vragen en antwoorden
Hieronder vindt u een aantal veelgestelde vragen en antwoorden over Mijn Geldzaken. Hebt u na het lezen hiervan nog andere vragen? Neem dan contact met ons op via het digitaal contactformulier of bel naar (073) 615 51 55. Wij helpen u graag.
Ik kan niet inloggen op Mijn Geldzaken. Wat moet ik doen?
Als het niet lukt om in te loggen op Mijn Geldzaken, maak dan een print screen van de foutmelding die u ziet. Stuur deze naar kredietbank@s-hertogenbosch.nl. Wij helpen u dan zo snel mogelijk.
Waarom zou ik Mijn Geldzaken gebruiken?
- U kunt elk moment van de dag bekijken hoeveel geld u nog hebt en wat u kunt opnemen.
- U kunt het vrij op te nemen bedrag zelf opnemen. Hiervoor hebt u geen toestemming nodig.
- U ziet welke rekeningen al zijn betaald.
- U kunt zelf wijzigingen doen. Bijvoorbeeld uw telefoonnummer of e-mailadres aanpassen. Of huurverhoging of de nieuwe premie van uw zorgverzekering doorgeven.
- U kunt zien of uw toeslagen al zijn betaald (natuurlijk alleen als u hier recht op hebt).
- Hebt u een traject schuldregeling? Dan ziet u hoe uw traject verloopt.
- Hebt u een saneringskrediet of regeling? Dan ziet u hoeveel geld er wordt afgelost.
- U kunt zelf budgetopdrachten stoppen en nieuwe budgetopdrachten doorgeven.
Hoe kan ik contact opnemen met mijn contactpersoon?
De gegevens van uw contactpersoon vindt u in Mijn Geldzaken. Ook staan deze op de samenwerkingsovereenkomst die u hebt gekregen. Daar leest u ook op welke dagen uw contactpersoon te bereiken is.
Wat moet ik zelf blijven doen als ik in budgetbeheer zit?
Wat u zelf moet doen als u in budgetbeheer zit, leest u in de infographic ”Samenwerkingsovereenkomst budgethebeer” (pdf) die u hebt gekregen van uw contactpersoon. U moet bijvoorbeeld veranderingen zo snel mogelijk doorgeven. In de infographic ”Veranderingen in geldzaken doorgeven” (pdf) leest u welke wijzigingen elk jaar weer terugkomen.
-
Infographic Veranderingen in geldzaken doorgeven pdf Download: Infographic Veranderingen in geldzaken doorgeven
-
Infographic Samenwerkingsovereenkomst budgetbeheer pdf Download: Infographic Samenwerkingsovereenkomst budgetbeheer
Niet gevonden wat je zocht?
Je kunt op verschillende manieren in contact komen met de gemeente ’s-Hertogenbosch.